accessibility-icon
share-icon
בן גביר וסמוטריץ' | צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90
בן גביר וסמוטריץ' | צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

אהוד ברק ועמי איילון: כך מצדיקים את הטלת הסנקציות באוסטרליה

שירה קריפס

שירה קריפס

טו סיון ה'תשפה (11.06.25)

90

5

like

8

dislike

תאגיד השידור האוסטרלי (ABC) פרסם מחדש סרטון דוקומנטרי שמסביר, מנקודת מבטו, את הרקע לסנקציות שהוטלו על השרים סמוטריץ' ובן גביר • בסרטון מופיעים ראיונות עם אהוד ברק ועמי איילון, שמכנים את השניים "טרוריסטים", "גזענים משיחיים" ו-"מסוכנים"


תאגיד השידור האוסטרלי (ABC) פרסם הבוקר (רביעי) מחדש סרטון דוקומנטרי שצולם לפני כשנה, בניסיון להסביר לציבור מדוע, מנקודת מבט אוסטרלית, הוחלט להטיל סנקציות על השרים בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר.

הסרטון שמצדיק לכאורה את ההחלטה המדינית, כולל ראיונות עם ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק וראש השב"כ לשעבר עמי איילון – המכנים את השרים טרוריסטים מסוכנים.

במהלך הסרטון נשאל איילון אם הוא רואה בסמוטריץ' ובן גביר טרוריסטים, והוא משיב באופן חד: "כמובן, אני רואה את בן גביר וסמוטריץ' כטרוריסטים, יהודים משיחיים. הם מייצגים מיעוט קטן בחברה הישראלית, אך שואבים את כוחם מהמערכת הקואליציונית שלנו".

בהמשך מתראיין גם אהוד ברק, שאומר: "בן גביר וסמוטריץ' הם שני גזענים משיחיים שנראה שיש להם השפעה מאוד גדולה על ביבי. הם רוצים להפוך את זה למלחמה דתית בין ישראל לאסלאם, הם מסוכנים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News