accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות המשטרה

פרץ לתשעה בתי עסקים, גנב עשרות אלפי שקלים ונעצר

דין ברנדשטטר

דין ברנדשטטר

טו סיון ה'תשפה (11.06.25)

0

like

0

dislike

כתב אישום הוגש נגד תושב בני ברק בשנות ה-50 לחייו, שפרץ לתשעה בתי עסקים וגנב כספים במזומן המוערכים בעשרות אלפי שקלים • הוא חשוד בגין פריצה לבניין שאינו דירה או בית תפילה, גניבה, וגרימת נזק לרכוש במזיד • המשטרה הגישה בקשה למעצרו עד תום ההליכים


פורץ סדרתי. כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד תושב בני ברק בשנות ה-50 לחייו שפרץ לתשעה בתי עסקים בגוש דן בין החודשים מרץ למאי וגנב כספים במזומן המוערכים בעשרות אלפי שקלים.

על פי החקירה תוך איסוף ממצאים וראיות על ידי זיהוי פלילי והזירה הטכנולוגית, החשוד פרץ לתשעה מקומות בבני ברק, רמת גן ותל אביב בין החודשים מרץ למאי. המסע של החשוד התחיל בתאריך 27.3 עת הוא פרץ לפיצרייה ברח' ז'בוטינסקי בבני ברק וגנב משם כ- 1,682 ש"ח.

בחודש אפריל בתאריכים 19.4, 21.4 ו-30.4 החשוד פרץ לשלושה מקומות. לפיצרייה נוספת ברח' ז'בוטינסקי בבני ברק, בית כנסת ברח' המכבים בבני ברק ומסעדה ברח' ביאליק ברמת גן וגנב מעל 2,000 ש"ח מקופות, קופות צדקה ומחשב נייד. בחודש מאי החשוד פרץ לחמישה עסקים נוספים (מסעדות ומכירת אוכל) וגנב מעל 11,000 ש"ח. החשוד גם גרם נזק לדלתות העסקים.

בתום מעקב, השוטרים עצרו את החשוד, בן 56, תושב בני ברק והוא הובא לחקירה שבסיומה נכלא. עם סיומה של החקירה, יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א הגישה כתב אישום נגד החשוד בגין פריצה לבניין שאינו דירה או בית תפילה, גניבה, היזק לרכוש במזיד וכן בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News