יושב-ראש בית הנבחרים של ארצות הברית, מייק ג'ונסון, צפוי להגיע לביקור רשמי בישראל במהלך חודש יוני, בהזמנתו של יושב-ראש הכנסת, אמיר אוחנה. במסגרת ביקורו, ג'ונסון צפוי לשאת נאום במליאת הכנסת, ובכך יהפוך ליו"ר השלישי בלבד בתולדות היחסים בין ישראל לארה"ב שנואם בה.
ג'ונסון מסר לקראת הביקור: "זה יהיה אחד מרגעי הכבוד הגדולים ביותר של חיי לנאום בפני הכנסת ברגע גורלי זה. הקשרים בינינו עמוקים יותר משותפויות צבאיות והסכמי סחר – אנו מחוברים באותן אמונות, באותם פרקי תהילים, ובאותה חתירה מקודשת לחירות".

עוד הוסיף: "כיום, מדינת ישראל והעם היהודי ברחבי העולם מתמודדים עם איומים חמורים, וחובתנו המוסרית היא לעמוד לצד אחותנו הדמוקרטית. בשעה שהטרור והאידיאולוגיה האנטישמית המתועבת מאיימים על הציוויליזציה המערבית, ישראל חייבת לדעת שכאשר אמריקה אמרה 'לעולם לא עוד' – היא באמת התכוונה לכך".
