accessibility-icon
share-icon
חמינאי | צילום: רשתות חברתיות
חמינאי | צילום: רשתות חברתיות

באיראן מאיימים: אם יהיה עימות - נתקוף בסיסים אמריקנים באזור

שירה קריפס

שירה קריפס

טו סיון ה'תשפה (11.06.25)

19

5

like

2

dislike

שר ההגנה האיראני עזיז נאסר זאדה איים כי במקרה של עימות עם ישראל, איראן תפגע בבסיסים אמריקניים באזור • "אם המשא ומתן ייכשל ומישהו ינסה לכפות עלינו עימות, ההפסדים של הצד השני יהיו בוודאות כבדים יותר", הוסיף


שר ההגנה האיראני, עזיז נאסר זאדה, איים היום (רביעי) כי במקרה של עימות עם ישראל, ארצות הברית תיאלץ לעזוב את האזור.

לדבריו, "אם המשא ומתן ייכשל ומישהו ינסה לכפות עלינו עימות, ההפסדים של הצד השני יהיו בוודאות כבדים יותר משלנו. אם יפרוץ עימות – נכה בבסיסים האמריקניים באזור".

האיום מצטרף להודעה שפרסמה אמש המועצה העליונה לביטחון לאומי של איראן, אשר כללה "אזהרה חמורה": כל תקיפה ישראלית על מתקני הגרעין האיראניים תיענה בפעולה ישירה נגד תשתיות גרעיניות סודיות בישראל.

במקביל, נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ התייחס בריאיון למגעים עם טהראן ואמר כי איראן "הופכת לתוקפנית יותר" בשיחות. בעוד יומיים יפוג האולטימטום שהציב למו"מ – 60 יום.

עקבו אחרינו גם ב-Google News