כשבוע לאחר חילופי האשמות והריב התקשורתי, המיליארדר ואיש העסקים אילון מאסק פרסם הבוקר (רביעי) הודעה מפתיעה בחשבון ה-X שלו, בה התנצל על חלק מהפוסטים שכתב נגד נשיא ארה"ב דונלד טראמפ: "הם הלכו רחוק מדי".
I regret some of my posts about President @realDonaldTrump last week. They went too far.
— Elon Musk (@elonmusk) June 11, 2025
בשבוע שעבר, המיליארדר הודיע כי הוא פורש מתפקידו כיועץ בכיר לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ במחלקה לייעול הממשל. בפוסט שפרסם בחשבון ה-X שלו, כתב מאסק: "עם תום התקופה המוגדרת שלי כעובד ממשלתי מיוחד, אני רוצה להביע את תודתי לנשיא על ההזדמנות שניתנה לי לצמצם את הבזבוזים במנגנון הממשלתי".
מהר מאוד המתיחות ביחסים הפכה מתוקשרת ביותר. מיד לאחר שעזב את הממשל המיליארדר אילון מאסק תקף בפוסט ברשת X את חוק התקציב של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, והגדיר את החוק כ"פשיטת רגל של אמריקה": "התקשרו לסנאטור שלכם, התקשרו לחבר הקונגרס שלכם, פשיטת רגל של אמריקה זה לא בסדר! הרגו את הצעת החוק".

בתגובה לכך הנשיא עקץ את מאסק ואמר: "הדרך הטובה ביותר לחסוך כסף בתקציב שלנו, מיליארדי דולרים, הוא לחסל את החוזים הממשלתיים המסובסדים של אילון. תמיד הופתעתי שביידן לא עשה זאת". הוא אף הוסיף: "תמיד חיבבתי את אילון, הוא לא אמר שום דבר נגדי אבל אני מעדיף שהוא יבקר אותי מאשר את החוק, כי החוק הזה מדהים. זה הקיצוץ הכי גדול בהיסטוריה של המדינה שלנו".
טראמפ תקף את מאסק בשורת פוסטים ב"Truth Social": "אילון היה כבר לא יעיל, ביקשתי ממנו לעזוב, לקחתי ממנו את המנדט שהכריח את כולם לקנות רכב חשמלי שאף אחד לא רצה והוא השתגע".

בסוף השבוע שעבר, מאסק טען בחשבון ה-X שלו כי טראמפ מופיע בתיקי אפשטיין – וזו, לדבריו, הסיבה האמיתית לכך שהמסמכים עדיין לא נחשפו לציבור. דוברת הבית הלבן, קרוליין לוויט, אמרה על הדברים: "זהו פרק מצער מצד אילון, שאינו מרוצה מהחוק היפה, הגדול והאחד משום שהוא אינו כולל את המדיניות שהוא רצה". לאחר מכן פרסם ב-X סקר שבו שאל את עוקביו האם להקים מפלגה חדשה. 80% מהמשיבים על הסקר סברו שאייל ההון צריך להקים מפלגה בראשותו.
