נהג רכב כבן 50 איבד את הכרתו במהלך נסיעה ברחוב משה דיין בתל אביב והתנגש בעמוד ובאוטובוס. צוותי הרפואה של איחוד הצלה שהוזעקו לזירה ביצעו בו פעולות החייאה.
שמעון קפילוף וישראל חנוכה, חובשים ביחידת האופנועים של איחוד הצלה, מסרו: "עוברי אורח סיפרו כי הנהג איבד את הכרתו תוך כדי נסיעה. ביצענו בו החייאה ולמרבה הנס ליבו שב לפעום".
לאחר שהתייצב מצבו, הנהג פונה לבית החולים כשהוא במצב קשה.
