הטענות לניגוד עניינים של היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, הגיעו היום (שלישי) למסדרונות בית המשפט העליון, וזכו לעימות חזיתי מחוץ לאולם הדיונים. זאת, על רקע דיון בעתירה נגד ועדת החקירה הממלכתית לפרשת השימוש ברוגלות (פגסוס).
במהלך הדיון עצמו, ציין עורך הדין ברוך רובין, המייצג את הוועדה, כי השופט נועם סולברג כבר הציע בדיון קודם שהיועמ"שית תפסול את עצמה מלעסוק בנושא.

הדרמה המרכזית התרחשה מחוץ לאולם, שם נכח עורך הדין יוסי בנקל, המייצג את ראש השב"כ לשעבר נדב ארגמן, שהוא העותר בפרשה. על פי תחקיר של העיתונאי ישי פרידמן, עו"ד בנקל הוא אותו פרקליט שסייע לבנה של היועמ"שית בפרשה שזכתה לכינוי "האפוד הגנוב".
כתבנו מוטי קסטל, פנה לעו"ד בנקל ותקף אותו בשאלות ישירות: "האם גבית שכר טרחה מהבן של היועמ"שית?", "אתה חושב שהיועמ"שית צריכה לפסול את עצמה בגלל ניגוד העניינים איתך? מדוע אתה לא עונה? מדוע נעלמה לשונך?".
קסטל המשיך והטיח בבנקל: "אתה סייעת לבן שלה שגנב אפוד, ואתה מייצג את נדב ארגמן, והיא עוזרת לנדב ארגמן. יש לך פה הזדמנות, תשטח את טענותיך". בנוסף, הזכיר קסטל הקלטה שפורסמה בעבר, בה נשמע לכאורה בנקל אומר כי הוא "יודע לדבר עם הגורמים הנכונים במשפחה של היועמ"שית". עו"ד בנקל בחר שלא להגיב לשאלות ונמנע מכל התייחסות.
בשלב הבא, פנה קסטל לעו"ד אלון פומרנץ, המייצג את הממשלה בדיון, ושאל אותו: "אתה מכיר את ניגוד העניינים של היועמ"שית עם עורך הדין בנקל?". קסטל הוסיף והזכיר את הקשר המשפחתי ארוך השנים שנחשף בין היועמ"שית למשפחתו של נדב ארגמן. נציג הממשלה לא סיפק תשובה ברורה, וקסטל סיכם בפנייתו אליו: "טוב, אז כדאי שתבדקו".
נכון לעכשיו, השאלות סביב מעורבותה של היועמ"שית בתיק, על רקע קשריה האישיים והמקצועיים עם דמויות מפתח בו, נותרו ללא מענה רשמי.
