מגיש תוכנית הפטריוטים ינון מגל ביקר היום (שלישי) את לוחמי צה"ל שנמצאים בסג'אעייה שבצפון רצועת עזה, וחזר עם מסקנות ברורות. לדבריו, הלוחמים בשטח רוצים ניצחון.
"דיברתי עם חיילים ומפקדים", פתח מגל את דבריו והוסיף, "אני חייב להגיד לכם שהתחושה הבסיסית שאני כל הזמן שומע: אחד, שהמטרה של העזתים ושל חמאס לא השתנתה. כלומר, למרות כל מה שהם קיבלו, עדיין מטרתם השמדת ישראל".

הוא הוסיף: "אני מסרתי להם כמה הציבור, רוב הציבור בישראל אוהב אותם ומעריך אותם, וביקשתי מהם לשמוע מה הם רוצים להגיד. אז הם דיברו, הנה אני מקריא לכם את הרשימה: התיישבות, לזרוע חיטה בפרימטר, לדאוג למילואימניקים יותר, לנשים של המילואימניקים. עוד אנשים שיתגייסו, שוויון בנטל, שיחליפו אותנו בשמירות".
ינון מגל התייחס גם לעניין הרוח התקשורתית וההחלשה של חלק מגופי התקשורת: "הם מדברים על ההחלשה מהעורף בחלק מערוצי התקשורת, שזה יכול לחלחל בסופו של דבר. מפריע להם חוסר האמונה במערכה. הם אומרים שזה משפיע גם בבית, בתוך המשפחות. מפריע לנו, שהופכים אותנו לפראיירים של הקואליציה, לפראיירים, והם עוד מדברים על האחדות".
לסיום העביר ינון מסר מחזק: "הלוחמים אומרים, אנחנו פה מאוחדים, תהיו גם אתם בעורף מאוחדים. קראתם לנו, תנו לנו להכריע, להגן על היישובים, להחזיר את החטופים, ושזה לא יקרה שוב. זה מה ששמעתי היום ברצועת עזה. נחישות והתמדה, עד הסוף".
