נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ התייחס היום (שלישי) בריאיון לפוקס ניוז לשיחות הגרעין בין טהראן לוושינגטון ואמר כי איראן הופכת "לתקיפה יותר" בשיחות הגרעין בין המדינות.
בעוד יומיים, יפוג האולטימטום שטראמפ נתן לניהול המשא ומתן שימשך 60 יום, בשלב זה נשאלת השאלה כמה זמן טראמפ מתכוון לתת לאיראנים למרוח את האירוע.

לשכת רה"מ: ארה"ב העבירה הצעה סבירה לאיראן, מחכים לתשובה

אמש, שוחחו ראש הממשלה נתניהו וטראמפ, שאת השיחה הגדיר נשיא ארצות הברית "טובה מאד". בנוסף, נשיא ארה"ב חשף כי נקבע סבב שיחות נוסף עם איראן שעתיד להתקיים ביום חמישי הקרוב.

טראמפ בבית הלבן: "אנחנו עושים הרבה עבודה בנושא איראן"
על המשא ומתן עצמו אמר: אנחנו מנסים להשיג עסקה עם איראן כדי שלא יהיה הרס ומוות בקרוב נגלה אם זה אפשרי, והוסיף: "אנחנו עושים הרבה עבודה בנושא איראן עכשיו, הם טובים במו״מ, קשוחים מאוד".

מוקדם יותר היום, המועצה העליונה לביטחון לאומי של איראן פרסמה היום "אזהרה חמורה", לפיה כל תקיפה ישראלית על מתקני גרעין איראניים תיענה בפעולה ישירה נגד תשתיות גרעיניות סודיות בישראל.
בהצהרת המועצה נכתב: "במקרה של תוקפנות, מתקני הגרעין הנסתרים של המשטר הציוני יהיו מטרה". עוד נמסר כי הישג זה הוא תוצאה של "אסטרטגיה חכמה ושקטה" שנועדה להתמודד עם מה שהוגדר כלחצים תקשורתיים ופוליטיים עוינים מצד המערב.
