כוחותינו תקפו הבוקר (שלישי) מטרות של שלטון הטרור החות׳י בנמל חודידה שבתימן, ועשו זאת לראשונה באמצעות ירי מספינת טילים של חיל הים – בניגוד לפעמים הקודמות בהן כוחותינו תקפו בתימן ועשו זאת מהאוויר.

התקיפה החריגה בוצעה לאחר שדובר צה"ל בערבית פרסם הודעת פינוי לשלושת הנמלים שבשליטת החות'ים. מעט לאחר מכן דובר צה"ל אישר כי לראשונה ספינות טילים של חיל הים תקפו מטרות של שלטון הטרור החות'י בנמל חודידה שבתימן וכעת מפרסם ממנה תיעודים ראשונים.

שר הביטחון ישראל כ"ץ התייחס לתקיפה החריגה ואמר: "ידה הארוכה של ישראל באוויר וגם בים תגיע לכל מקום. הזהרנו את ארגון הטרור החות’י כי אם ימשיכו לירות לעבר ישראל יספגו מענה עוצמתי וייכנסו לסגר ימי ואווירי. כך עשינו היום – ונמשיך ונעשה כך גם בעתיד".
