אחרי בריטניה: קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד ונורווגיה הכריזו הערב (שלישי) על הטלת סנקציות נגד השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ושר האוצר בצלאל סמוטריץ'.

הודעה זו מגיעה זמן קצר לאחר שממשלת בריטניה הכריזה כי תטיל סנקציות של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ועל שר האוצר בצלאל סמוטריץ', כך לפי דיווח שהתפרסם היום בטיימס הבריטי.

כזכור, בחודש שעבר משרד האוצר הבריטי החליט להטיל עיצומים הכוללים הקפאת נכסים כנגד שורת אישים וחברות בהתיישבות, בהם דניאלה וויס ותנועת נחלה, זאת תחת הכותרת של "זכויות אדם גלובליות".
מלבד וויס ותנועת נחלה, סנקציות הוטלו גם על חברת הבנייה והתשתיות ליבי, החווה של נריה, החווה של קוקו, זוהר סבח והראל ליבי.
