accessibility-icon
share-icon
ארכיון | צילום: פלאש 90
ארכיון | צילום: פלאש 90

מדינות נוספות הכריזו על סנקציות נגד בן גביר וסמוטריץ'

שמואל קוגן

שמואל קוגן

יד סיון ה'תשפה (10.06.25)

31

3

like

19

dislike

אחרי בריטניה: קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד ונורווגיה הכריזו הערב על הטלת סנקציות נגד השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ושר האוצר בצלאל סמוטריץ'


אחרי בריטניה: קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד ונורווגיה הכריזו הערב (שלישי) על הטלת סנקציות נגד השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ושר האוצר בצלאל סמוטריץ'.

maximize-image
images-count1+
ראש ממשלת אוסטרליה, אנתוני אלבניזי | צילום: שאטרסטוק

הודעה זו מגיעה זמן קצר לאחר שממשלת בריטניה הכריזה כי תטיל סנקציות של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ועל שר האוצר בצלאל סמוטריץ', כך לפי דיווח שהתפרסם היום בטיימס הבריטי.

maximize-image
images-count1+
מארק קרני, ראש ממשלת קנדה | צילום: רויטרס

כזכור, בחודש שעבר משרד האוצר הבריטי החליט להטיל עיצומים הכוללים הקפאת נכסים כנגד שורת אישים וחברות בהתיישבות, בהם דניאלה וויס ותנועת נחלה, זאת תחת הכותרת של "זכויות אדם גלובליות".

מלבד וויס ותנועת נחלה, סנקציות הוטלו גם על חברת הבנייה והתשתיות ליבי, החווה של נריה, החווה של קוקו, זוהר סבח והראל ליבי.

עקבו אחרינו גם ב-Google News