בפוסט שפורסם ברשת X כתב חבר הכנסת גנץ כך: "אני חלוק עמוקות עם השרים סמוטריץ' ובן גביר, אבל הטלת סנקציות על שרים בממשלת ישראל על ידי ממשלת בריטניה היא כשל מוסרי עמוק ומסר רע לעולם כולו.
מדינת ישראל נלחמת באויבים שהוכיחו שבכוונתם להשמיד אותה. את הלחץ והסנקציות צריך להפנות לאיראן, לחמאס ולחות'ים. אני קורא לממשלת בריטניה לעצור את התהליך הזה שיתן דלק לטרור העולמי".

ממשלת בריטניה תטיל סנקציות של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ועל שר האוצר בצלאל סמוטריץ', כך לפי דיווח שמתפרסם היום (שלישי) בטיימס הבריטי. בנוסף, דווח כי קנדה, אוסטרליה וניו זילנד יצטרפו גם הן לסנקציות נגד השרים הבכירים.
