accessibility-icon
share-icon
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי הסנקציות מצד בריטניה: גנץ מגבה את בן גביר וסמוטריץ'

שמואל קוגן

שמואל קוגן

יד סיון ה'תשפה (10.06.25)

12

5

like

1

dislike

ח"כ בני גנץ, גינה את הסנקציות שהטילה בריטניה על השרים בן גביר וסמוטריץ', ואמר כי מדובר ב"כשל מוסרי עמוק ומסר רע לעולם כולו" • בפוסט שפרסם ברשת X הדגיש: "אני חלוק עמוקות עם השרים סמוטריץ' ובן גביר, אבל הטלת סנקציות על שרים בממשלת ישראל בידי ממשלת בריטניה היא כשל מוסרי עמוק ומסר רע לעולם כולו"


יו"ר סיעת המחנה הממלכתי והשר לשעבר, חבר הכנסת בני גנץ, גינה היום (שלישי) את הסנקציות שהוטלו בידי בריטניה על השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ושר האוצר בצלאל סמוטריץ'. "כשל מוסרי עמוק ומסר רע לעולם כולו", אמר גנץ על הסנקציות.

בפוסט שפורסם ברשת X כתב חבר הכנסת גנץ כך: "אני חלוק עמוקות עם השרים סמוטריץ' ובן גביר, אבל הטלת סנקציות על שרים בממשלת ישראל על ידי ממשלת בריטניה היא כשל מוסרי עמוק ומסר רע לעולם כולו.

מדינת ישראל נלחמת באויבים שהוכיחו שבכוונתם להשמיד אותה. את הלחץ והסנקציות צריך להפנות לאיראן, לחמאס ולחות'ים. אני קורא לממשלת בריטניה לעצור את התהליך הזה שיתן דלק לטרור העולמי".

maximize-image
השרים איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ' | צילום: פלאש 90

ממשלת בריטניה תטיל סנקציות של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ועל שר האוצר בצלאל סמוטריץ', כך לפי דיווח שמתפרסם היום (שלישי) בטיימס הבריטי. בנוסף, דווח כי קנדה, אוסטרליה וניו זילנד יצטרפו גם הן לסנקציות נגד השרים הבכירים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News