accessibility-icon
share-icon
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

איתמר בן גביר: "הסנקציות לא מפחידות אותי, בוז לספר הלבן"

מיכל בקשי

מיכל בקשי

יד סיון ה'תשפה (10.06.25)

7

6

like

0

dislike

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב לדיווח לפיו בריטניה תטיל סנקציות עליו ועל שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "הסנקציות לא מפחידות אותי, בוז לספר הלבן. אני אמשיך לפעול ולעשות שלא יכניסו הומניטרי לחמאס"


השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב היום (שלישי) לדיווח ב"טיימס" הבריטי לפיו בריטניה תטיל סנקציות עליו ועל שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "בוז לספר הלבן, עברנו את פרעה – נעבור גם את זה".

"הסנקציות לא מפחידות אותי, בוז לספר הלבן. אני אמשיך לפעול למען המדינה שלנו, למען העם שלנו, אני אמשיך לפעול ולעשות שלא יכניסו הומניטרי לחמאס. עברנו את פרעה נעבור גם את זה", הגיב בן גביר.

סמוטריץ': "לא ניתן לבריטניה למנוע מאיתנו ליישב את מולדתנו"

סמוטריץ': "לא ניתן לבריטניה למנוע מאיתנו ליישב את מולדתנו"

24
10.06.25|מיכל בקשי

 

לפי הדיווח שהתפרסם מוקדם יותר היום, ממשלת בריטניה תטיל סנקציות של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ועל שר האוצר בצלאל סמוטריץ'. עוד נאמר כי קנדה, אוסטרליה וניו זילנד יצטרפו גם הן לסנקציות נגד השרים הבכירים.

בהמשך, בן גביר העלה ציוץ נוסף – הפעם באנגלית – ובו כתב: "בעוד שמדינות הקולוניאליזם האירופיות מפנטזות שאנחנו היהודים עדיין נתיניהם, רחובות עריהם המפורסמות נכבשים על ידי האסלאם הרדיקלי. אך מסע הפיוס שלהם כלפי מחבלי חמאס לא יציל אותם. כשהם סוף סוף יתעוררו, יהיה מאוחר מדי!".

עקבו אחרינו גם ב-Google News