השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב היום (שלישי) לדיווח ב"טיימס" הבריטי לפיו בריטניה תטיל סנקציות עליו ועל שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "בוז לספר הלבן, עברנו את פרעה – נעבור גם את זה".
"הסנקציות לא מפחידות אותי, בוז לספר הלבן. אני אמשיך לפעול למען המדינה שלנו, למען העם שלנו, אני אמשיך לפעול ולעשות שלא יכניסו הומניטרי לחמאס. עברנו את פרעה נעבור גם את זה", הגיב בן גביר.

סמוטריץ': "לא ניתן לבריטניה למנוע מאיתנו ליישב את מולדתנו"
לפי הדיווח שהתפרסם מוקדם יותר היום, ממשלת בריטניה תטיל סנקציות של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ועל שר האוצר בצלאל סמוטריץ'. עוד נאמר כי קנדה, אוסטרליה וניו זילנד יצטרפו גם הן לסנקציות נגד השרים הבכירים.
עברנו את פרעה נעבור גם את קיר סטארמר. בוז לספר הלבן!
— איתמר בן גביר (@itamarbengvir) June 10, 2025
בהמשך, בן גביר העלה ציוץ נוסף – הפעם באנגלית – ובו כתב: "בעוד שמדינות הקולוניאליזם האירופיות מפנטזות שאנחנו היהודים עדיין נתיניהם, רחובות עריהם המפורסמות נכבשים על ידי האסלאם הרדיקלי. אך מסע הפיוס שלהם כלפי מחבלי חמאס לא יציל אותם. כשהם סוף סוף יתעוררו, יהיה מאוחר מדי!".
While the European colonial countries fantasize that we Jews are still their subjects, the streets of their famous cities are being taken over by radical Islam. But their campaign of appeasement for the Hamas terrorists will not save them.
When they finally wake up, it will be…— איתמר בן גביר (@itamarbengvir) June 10, 2025
