ממשלת בריטניה תטיל סנקציות של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ועל שר האוצר בצלאל סמוטריץ', כך לפי דיווח שמתפרסם היום (שלישי) בטיימס הבריטי. בנוסף, דווח כי קנדה, אוסטרליה וניו זילנד יצטרפו גם הן לסנקציות נגד השרים הבכירים.

כזכור, בחודש שעבר משרד האוצר הבריטי החליט להטיל עיצומים הכוללים הקפאת נכסים כנגד שורת אישים וחברות בהתיישבות, בהם דניאלה וויס ותנועת נחלה, זאת תחת הכותרת של "זכויות אדם גלובליות".
מלבד וויס ותנועת נחלה, סנקציות הוטלו גם על חברת הבנייה והתשתיות ליבי, החווה של נריה, החווה של קוקו, זוהר סבח והראל ליבי.
