לפני זמן קצר (שלישי) מחבלים ניסו לחטוף נשק מכוחותינו במרחב שכם שבשומרון, לוחמינו השיבו באש כדי לנטרל את הסכנה המיידית לחייהם. שני מחבלים חוסלו.
מוקדם יותר כוחותינו פתחו במבצע לסיכול טרור בקאסבה של שכם, במטרה לעקור תשתיות טרור שהתהוו. במרחב פועלים כוחות של מג"ב, שב"כ, מנהל אזרחי, 2 גדודי מילואים ויחידת דובדבן פועלים במקביל. הפעילות צפויה להימשך שעות ארוכות.
