לאחר חודשיים מאז שפתחה משטרת ישראל בחקירה על מכתבי האיומים שנשלחו לעשרות חברי כנסת מהקואליציה וחלקם אף כללו חומרים מסוכנים, כעת המשטרה מבקשת להאריך את הצו שהיה אמור לפוג מחר.
החקירה מתנהלת במסגרת תיק 53162/24 , תחת צו איסור פרסום ,שהוצא ע״י ביהמ״ש השלום בראשל״צ ותוקפו עד 11.6.25.

שורה של מכתבי איומים נשלחו לאחרונה לביתם של מספר חברי כנסת בקואליציה, ביניהם סגן השר אלמוג כהן, ח"כ אריאל קלנר וח"כ חנוך מילביצקי. המכתבים כללו קללות, נאצות ואף קריאות מפורשות לפגיעה פיזית ורצח.
חבר הכנסת משה סעדה טען בוועדת חוקה לפני מספר שבועות כי מכתבי האיומים שמקבלים בתקופה האחרונה חברי הכנסת מתוך הקואליציה נשלחים על ידי גורמים שיצאו מתוך השב"כ, כך פרסם כתבנו בכנסת אברהם חסון.
נציג השב"כ שנכח בדיון בוועדת חוקה נשאל על אותם מכתבי איומים וענה: "השב"כ עדיין חוקר את הפרשה ולא מוצא מי שלח", משה סעדה השיב לו בתגובה כי מממצאי החקירה והאנשים שסעדה עצמו דיבר איתם עולה שמי ששלח את המכתבים אלו יוצאי שב"כ.
