לאחר ירי הרקטה לעבר ישראל, דובר צה"ל בערבית אביחי אדרעי הוציא היום (שלישי) אזהרת פינוי לנוכחים בצפון רצועת עזה, בהתמקדות בשכונות אל-כרמה, עבד אל-רחמן, אל-נהדה ומחנות ג'באליה, לקראת תקיפה באזורים אלו.
בהודה שפורסמה נכתב: "לכל הנוכחים בצפון רצועת עזה, ובפרט בשכונות אל-כרמה, עבד אל-רחמן, אל-נהדה ומחנות ג'באליה בבלוקים 975, 979, 980, 982, 983, 1814,
צה"ל פועל בכוח רב באזורים בהם אתם נמצאים כדי להשמיד את יכולותיהם של ארגוני טרור. צה"ל יגיב בתקיפות לכל פעולה".מוקדם יותר היום, אזעקות צבע אדום הופעלו בחוף זיקים שבעוטף עזה. צה"ל עדכן כי חייל האוויר זיהה שיגור רקטה אחת מצפון רצועת עזה לעבר ישראל ויירט אותה. מדובר ברקטה ששוגרה מהרצועה ששוגרה לאחר הפסקה ניכרת של כשבועיים.

גם בסוף השבוע שעבר, דובר צה"ל בערבית אביחי אדרעי הוציא אזהרת פינוי לתושבי עזה הנמצאים בצפון הרצועה, זאת לקראת תקיפה צפויה במרחב: "זוהי אזהרה לקראת תקיפה, צה"ל יתקוף כל אזור המשמש לשיגור רקטות".
בהודעה שפרסם אדרעי נכתב: "דחוף לכל תושבי רצועת עזה הנמצאים בבלוקים 608, 609, 615 ו-616 בצפון רצועת עזה: זוהי אזהרה לפני התקיפה. צה"ל יתקוף כל אזור המשמש לשיגור רקטות.

עוד הוסיף אדרעי: "האחריות לפינוי, עקירה וסבל התושבים מוטלת על ארגוני הטרור, בראשות חמאס. חזרו לאזורים אלה, הנחשבים לאזורי לחימה מסוכנים ומהווים סכנה לחיכם! למען ביטחונכם, התפנו מיד מערבה".
בנוסף לכך, אדרעי פרסם הודעה שבה הזהיר את אותם עזתים שלא להתקרב למרחבים בצפון רצועת עזה, זאת בעקבות הדיווחים על כך שהעזתים החלו לחזור לאזור. "צה"ל פועל בעוצמה רבה מאוד באזורים אלה, ולמען ביטחונכם יש להימנע מתנועה צפונה אליהם", כתב.
