לאחר שביום שישי האחרון שלף מגיש חדשות 12 יואב לימור חולצה בשידור חי ועליה נכתב באנגלית: "פאק בן גביר", השר איתמר בן גביר שיגר מכתב לרשות השניה ודרש לפעול ולנקוט נגדו בצעדים חמורים, אולם ברשות השנייה השיבו כי מדובר בביקורת לגיטימית.
על החולצה של לימור נכתב באנגלית "FCK BNGVR". הוא הסביר את האקט ואמר כי "בן גביר עשה דברים גרועים פי מיליון מהחולצות האלו. הוא אנרכיסט בממשלה. מחאה מותרת במדינת ישראל, למרות שיכול להיות שלא נהיה דמוקרטיה בקרוב כי הורסים את בית המשפט".

האירוע עורר סערה סביב גבולות חופש הביטוי והפגיעה בשר מכהן בממשלת ישראל. השר איתמר בן גביר שיגר מכתב לרשות השניה ודרש לפעול: "אין צורך להרחיב אודו חומרת הדברים שמהווים הסתה מפורשת וקריאה לפגוע בי.
לכולם ברור כי אילו היה מדובר בעיתונאי ימני שהיה שולף חולצה עם הכיתוב "פאק יאיר לפיד" או "פאק יאיר גולן" – תגובתכם הייתה תקיפה נחרצת ומהירה". עוד הוסיף השר כי "בנסיבות חמורות אלה, אבקש שתנקטו כנגדו צעדים חדים, מידיים וברורים".

מנכ"ל ארגון זכויות האדם "בצלמו", שי גליק, פנה גם הוא לנציב הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, דוד רגב, בדרישה לנקוט סנקציות נגד השדרן יואב לימור, שהניף בשידור חי חולצה עם הקללה. גליק טוען כי מדובר בשפה וולגרית ובוטה שפוגעת פגיעה חמורה בשיח הציבורי ובצופים הצעירים.
הרשות השנייה השיבה לבן גביר במכתב חוזר וטענה כי מדובר בחופש הביטוי. במכתב מטעם הרשות השנייה נכתב: "אין זה מתפקידה של ברשות לשמש כ"שוטר דעות", ועל כן כל מקרה ומקרה נבחן בזהירות המתחייבת תוך איזון נדרש בין הזכויות, האינטרסים והערכים המתנגשים, תוך הקפדה והכרה בחשיבות עקרון חופש הביטוי".

עוד נכתב כי "מבלי שהדבר יהווה הסכמה לתוכן הדברים או לסגנונם, בחינת האייטם דלעיל, מצביעה על כך שהבעת הדעה שנעשתה במסגרתו אינה חורגת מגבולות חופש הביטוי ואינה עומדת בניגוד להוראות הדין.
רצוי וראוי לציין שכאשר כובע הניצחון המוחלט הוצג בחדשות 14 – ברשות השניה התרעמו ודרשו להפסיק להשתמש בו. כך היה גם כאשר רונן בר סירב לעזוב את תפקידו כראש השב"כ למרות שפוטר ובחדשות 14 החליטו להניף דגל שחור על המסך.
