הקרב על התודעה. דוקטור דרור אידר, לשעבר שגריר ישראל באיטליה אמר בריאיון בתוכנית "פתחי את שי" בהמשך למשט האנטישמי לכיוון לרצועת עזה כי ישראל לא מבצעת עבודה טובה במלאכת ההסברה ואויבי ישראל משחקים "מול שער ריק".
"בתוך הקרב על התודעה העולמית, מה שעשינו היום באיטלקית קוראים לזה "וירגולה" – זה בסך הכל פסיק. יש לנו מערכה שלמה שבמסגרתה האויבים שלנו משחקים על שער ריק", הסביר שגריר ישראל באיטליה לשעבר, "משלמים בערך מיליארד שקל על יום מלחמה. אם היינו שמים מיליארד שקל בתחום הקרב על התודעה, היינו משנים המון. בפועל, לא עשו כלום".
ד"ר אידר התייחס גם לקרב על התודעה בתקשורת המסורתית וביקר את יאיר גולן: "אם בתחילת המלחמה חלק גדול מהתקשורת היה לטובתינו, היום כמעט כולם ישרו קו עם עלילת הדם הנתעבת של "ג'ינוצ'ידיו" – רצח עם (באיטלקית). אנחנו נשלם על הנזק שיאיר גולן גרם גם 100 שנה קדימה מכיוון שיש לנו פה כביכול הודאה של גנרל ישראלי שאנחנו עושים את הדברים הנוראים שהם מאשימים אותם בנו".
הריאיון המלא בראשות הכתבה
