משטרת ישראל החלה הבוקר (שלישי) בחקירת נסיבות מותה של תושבת מזרח ירושלים בשנות ה-40 לחייה, שהובהלה לבית החולים בשעות הלילה ללא רוח חיים • עם קבלת הדיווח, שוטרי תחנת שלם והזיהוי הפלילי במחוז ירושלים הגיעו לזירה והחלו באיסוף עדויות, ממצאים וראיות • במסגרת החקירה, נשלחה גופתה לנתיחה במכון לרפואה משפטית במטרה לבחון את נסיבות המקרה