דובר צה"ל בערבית אביחי אדרעי, הוציא הערב (שני) הודעת פינוי דחופה לשלושה נמלים בתימן שנמצאים תחת שליטת ארגון הטרור החות'י, וקרא להם להתפנות באופן מיידי.
בהודעה נאמר: "אזהרה דחופה לכל הנוכחים בנמלי הים הנשלטים על ידי משטר החות'ים הטרוריסטים : נמל ראס עיסא, נמל חודיידה ונמל סאליף. עקב השימוש של משטר החות'ים הטרוריסטים בנמלי הים לפעילות טרור, אנו קוראים לכל הנוכחים בנמלים".

בהמשך ההודעה נאמר כי על התושבים להתפנות מהמקום ולהתרחק ממנו עד להודעה החדשה, "פינוי הנמלים ישמור על ביטחונכם".
ההודעה מגיעה לאחר שמוקדם יותר הערב, שיגרו החות'ים טיל בליסטי לעבר ישראל, אך הוא נפל בדרך ולא יצא מיירט או הופעלו אזעקות.
