ח"כ טלי גוטליב התייחסה היום (שני) בריאיון לבועז גולן בתוכנית "האולפן הפתוח" למזון שחולק למשתתפי המשט של גרטה לעזה, וביקרה בחריפות את ההחלטה לחלק להם אוכל: "לא צריך לתת פסטרמה ולחמנייה למי שתומך ברצח של תינוקות".
"אני לא הייתי מחלקת להם גם לא פירור", תקפה ח"כ גוטליב, "אם אתם יוצאים נגד הסלפי שלהם, אז עם כל הכבוד, אין לכם שום סיבה לתת להם לא לחמניות ולא פסטרמה, יש להם אוכל באונייה. את מי אתם רוצים לשרת ואת מי אתם רוצים לרצות?"

חברת הכנסת הוסיפה: "זה צרם לי מאוד. וזה לא הפריע לגברת גרטה, ההוד תומכת טרור הזו, לומר שחטפו אותה. לא משנה כמה טובים נהיה, תשנו רגע את התפיסה. אנחנו לא צריכים להרכין את ראשנו, לא בפני אויבים מבחוץ ולא בפני אויבים מבית".
