שירות בתי הסוהר פרסם היום (שני) כי במהלך פעילות מבצעית ממוקדת בסמוך לבית הסוהר 'קציעות', תפסו בלשי ימ"ר בתי הסוהר אמצעי תקיפה. החשודים בניסיון העברת הכלי הועברו לחקירה, והאסיר עמו היו בקשר צפוי לעמוד לדין משמעתי.
במהלך פעילות מבצעית ממוקדת בסמוך לבית הסוהר 'קציעות', ערכו בלשי ימ"ר שירות בתי הסוהר חיפוש יזום ברכב שבו שהו שני אזרחים – אחד מהם ביקר קודם לכן אסיר במתקן.

בחיפוש ברכב אותרו כלי תקיפה מסוכנים שהוחזקו בניגוד לחוק – גז מדמיע, אגרופן ונונצ'קות (מקלות מחוברים). החשודים עוכבו במקום והועברו לחקירה בתחנת משטרת ישראל, והאסיר עמו היו בקשר צפוי לעמוד לדין משמעתי.
החיפוש בוצע בהתאם לתיקון החדש לחוק המסמיך את לוחמות ולוחמי שירות בתי הסוהר להפעיל סמכויות ולערוך חיפוש גם בשטח שמחוץ למתקן, במקרים בהם קיים חשד סביר להחזקת נשק או חפצים אסורים העלולים לסכן את ביטחון הכלא.
"שירות בתי הסוהר ימשיך לפעול בנחישות ובאפס סובלנות למניעת הברחות ואלימות, תוך שמירה על המשילות הכליאתית והגנה על ביטחון הסגל, הכלואים והציבור הרחב", נמסר.
