accessibility-icon
share-icon
תיעוד מהשמדת מעבדת המטענים בטולכרם | צילום: דובר צה"ל

הושמדה מעבדת מטענים בטולכרם, 35 מחבלים נעצרו

מיכל בקשי

מיכל בקשי

יג סיון ה'תשפה (09.06.25)

5

8

like

0

dislike

כוחות צה"ל פעלו במהלך סוף השבוע ברחבי יהודה ושומרון • 35 מבוקשים נעצרו, חלקם יידו אבנים לעבר כוחות צה"ל • בנוסף, הושמדה מעבדת מטענים בטולכרם • צפו בתיעודים


כוחות צה"ל פעלו במהלך סוף השבוע במרחב טולכרם. במסגרת הפעילות הושמדה מעבדת מטענים בטולכרם: 35 מבוקשים נעצרו, ואמצעי לחימה וכספי טרור הוחרמו.

במהלך פעילות כוחות צה"ל בטולכרם שבחטיבת אפרים ביום רביעי האחרון, אותרה מעבדת מטענים ובה בלוני גז וחומרים להכנת מטענים. המעבדה הושמדה. בנוסף, במהלך סוף השבוע פעלו כוחות צה"ל, שב"כ ומשטרת מחוז ש"י ברחבי יהודה ושומרון למעצר מבוקשים ולהחרמת אמצעי לחימה. במסגרת הפעילות נעצרו 35 מבוקשים, הוחרמו כלי נשק, אמצעי לחימה וכספי טרור.

צילום: דובר צה"ל

בכפר מאלכ שבחטיבת בנימין הוחרמו עשרות אלפי שקלים של כספי טרור, באל-מועייר נעצרו שני מחבלים שיידו אבנים לעבר אזרחים ישראלים. בקלקיליה שבחטיבת אפרים נעצר מחבל נוסף אשר יידה אבנים לעבר כוחות צה"ל במהלך הפרת סדר. המבוקשים שנעצרו ואמצעי הלחימה שהוחרמו הועברו להמשך טיפול כוחות הביטחון.

עקבו אחרינו גם ב-Google News