כוחות צה"ל פעלו במהלך סוף השבוע במרחב טולכרם. במסגרת הפעילות הושמדה מעבדת מטענים בטולכרם: 35 מבוקשים נעצרו, ואמצעי לחימה וכספי טרור הוחרמו.
במהלך פעילות כוחות צה"ל בטולכרם שבחטיבת אפרים ביום רביעי האחרון, אותרה מעבדת מטענים ובה בלוני גז וחומרים להכנת מטענים. המעבדה הושמדה. בנוסף, במהלך סוף השבוע פעלו כוחות צה"ל, שב"כ ומשטרת מחוז ש"י ברחבי יהודה ושומרון למעצר מבוקשים ולהחרמת אמצעי לחימה. במסגרת הפעילות נעצרו 35 מבוקשים, הוחרמו כלי נשק, אמצעי לחימה וכספי טרור.
בכפר מאלכ שבחטיבת בנימין הוחרמו עשרות אלפי שקלים של כספי טרור, באל-מועייר נעצרו שני מחבלים שיידו אבנים לעבר אזרחים ישראלים. בקלקיליה שבחטיבת אפרים נעצר מחבל נוסף אשר יידה אבנים לעבר כוחות צה"ל במהלך הפרת סדר. המבוקשים שנעצרו ואמצעי הלחימה שהוחרמו הועברו להמשך טיפול כוחות הביטחון.
