accessibility-icon
share-icon
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

רוכב אופנוע בן 40 נהרג בכביש 6 סמוך למחלף נחשונים

מיכל בקשי

מיכל בקשי

יג סיון ה'תשפה (09.06.25)

2

1

like

2

dislike

רוכב אופנוע בן 40 נהרג במהלך רכיבה בכביש 6, סמוך למחלף נחשונים: "ראינו את רוכב האופנוע במרחק של כ-150 מטרים מן האופנוע שלו כשהוא שוכב לצידי הדרך, מחוסר הכרה וחבלות משמעותיות בכל חלקי גופו", סיפרה פרמדיקית מד"א ליז גורל, "לצערנו הרב לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו"


רוכב אופנוע בן 40 נהרג הלילה (בין ראשון לשני) במהלך רכיבה בכביש 6, סמוך למחלף נחשונים. גורמי רפואה נאלצו לקבוע את מותו במקום.

בשעה 02:00 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על רוכב אופנוע שנפצע במהלך רכיבה בכביש 6 (לדרום) בסמוך למחלף נחשונים. חובשים ופרמדיקים של מד"א מדווחים על גבר בן 40, ללא סימני חיים עם חבלה רב מערכתית וקובעים את מותו במקום.

maximize-image
רוכב אופנוע בן 40 נהרג במהלך רכיבה בכביש 6, סמוך למחלף נחשונים | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

פרמדיקית מד"א ליז גורל, סיפרה: "ראינו את רוכב האופנוע במרחק של כ-150 מטרים מן האופנוע שלו כשהוא שוכב לצידי הדרך, מחוסר הכרה וחבלות משמעותיות בכל חלקי גופו. ביצענו בדיקות רפואיות אך לצערנו הרב לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

עקבו אחרינו גם ב-Google News