רוכב אופנוע בן 40 נהרג הלילה (בין ראשון לשני) במהלך רכיבה בכביש 6, סמוך למחלף נחשונים. גורמי רפואה נאלצו לקבוע את מותו במקום.
בשעה 02:00 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על רוכב אופנוע שנפצע במהלך רכיבה בכביש 6 (לדרום) בסמוך למחלף נחשונים. חובשים ופרמדיקים של מד"א מדווחים על גבר בן 40, ללא סימני חיים עם חבלה רב מערכתית וקובעים את מותו במקום.

פרמדיקית מד"א ליז גורל, סיפרה: "ראינו את רוכב האופנוע במרחק של כ-150 מטרים מן האופנוע שלו כשהוא שוכב לצידי הדרך, מחוסר הכרה וחבלות משמעותיות בכל חלקי גופו. ביצענו בדיקות רפואיות אך לצערנו הרב לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".
