ראשי//כללימועצה אזורית רמת הנגב תתכנס בשעה 15 לישיבת חירום בכדי לגבש עמדה לתכנית המאהמערכת C14ג שבט ה'תשפ (29.01.20)00המועצה האזורית תתכנס בעקבות החלק בתכנית המאה שנותן לפלסטינים שטחים בנגב בתמורה לסיפוח ישראלי על כ30% משטחי יהודה ושומרון0כתבו תגובה