accessibility-icon
share-icon

מועצה אזורית רמת הנגב תתכנס בשעה 15 לישיבת חירום בכדי לגבש עמדה לתכנית המאה

מערכת C14

מערכת C14

ג שבט ה'תשפ (29.01.20)

0

like

0

dislike

המועצה האזורית תתכנס בעקבות החלק בתכנית המאה שנותן לפלסטינים שטחים בנגב בתמורה לסיפוח ישראלי על כ30% משטחי יהודה ושומרון


עקבו אחרינו גם ב-Google News