ה-GHF (הקרן ההומניטרית לעזה), הודיעה אתמול (שבת) על השעיית חלוקת הסיוע לתושבי דרום רצועת עזה, וזאת בעקבות האיומים האחרונים של ארגון הטרור חמאס על קרן הסיוע לעזה ועל העזתים אשר באים לקבל את הסיוע ההומניטרי.

באחת מהודעות האיומים שפורסמו נכתב: "זו האזהרה האחרונה שלך: אנחנו מודעים היטב לכל מה שאתה עושה, וכל תנועותיך מנוטרות בדיוק מרבי. לא תקבל מחילה על כך שאתה מעורב בפרויקטים הפוגעים בכבוד של עמנו ומשרתים אג'נדות חשודות במסווה של עבודה הומניטרית".
עוד נכתב באיום של ארגון הטרור: "המשך בדרך הזו יביא לתוצאות חמורות, ואתה תישא באחריות מלאה למעשיך. עצור עכשיו – או שתישא בתוצאות".
