משפחתו של רס"ן דוד שקורי הי"ד שנפל בקרב בעזה, מגייסת בימים אלה תרומות על מנת להכניס ספר תורה להנצחתו. אחיו גיא שיתף היום (ראשון) את תחושותיו בריאיון לרונה לוי בתוכנית "האולפן הפתוח": "זה ישאיר אותו איתנו להרבה זמן, כי ספר תורה זה הולך לדורות עם השם שלו שחקוק שם".
"עושים הכל כדי להנציח אותו, הוא היה טוב לכולם", הוסיף גיא, "הוא היה מפקד עם דרגות אבל ללא דרגות, שנתן יחס שווה לכל חייל שלו – ועד היום הם מספרים מי הוא היה בשבילם, כמה הוא נתן וכמה הוא ראה אותם בגובה העיניים".

האח השכול הסביר כיצד המשפחה מתמודדת עם השכול: "אנחנו מסתכלים על מה הוא היה רוצה שנעשה ואיך הוא היה רוצה שנחיה – נקום עם חיוך ונעשה דברים בשביל עצמנו ובשבילו. הסלוגן שלו היה לעשות הכל בחיוך – וזה מה שאנחנו עושים בעצם".
רס"ן דוד שקורי הי"ד שירת בחיל ההנדסה הקרבית כסגן מפקד גדוד 601, של חטיבה 401 'עוצבת עקבות הברזל', ונפל מירי צלף בשכונת רימאל שבעיר עזה לפני שנה וארבעה חודשים. שקורי היה בן 30 בנפלו, והותיר אחריו אישה וילדה.
