אל"מ במיל' חזי נחמה התייחס היום (ראשון) בריאיון לעידו טאובר בתוכנית "יומן צהריים" להודאת צה"ל כי דובר 'ההגנה האזרחית' בעזה הוא למעשה מחבל: "אני תמה על כך. אנחנו צריכים להתייחס לכל האוכלוסייה שיושבת בעזה כתומכת חמאס – יש חלק שהם בקו הקדמי ויש כאלה שתומכים מאחור".
"התפיסה לפיה חלק מהעזתים מעורבים וחלק לא היא תפיסה ארכאית, חלק מהקונספציה, והגיע הזמן להבין מול מי אנחנו מתמודדים", הוסיף נחמה ומנה שתי בשורות ממבצע מרכבות גדעון עד כה: "האחת זו זניחת שיטת הפשיטות הכושלת של הרמטכ"ל הקודם ושר הביטחון הקודם, ומעבר לכיבוש שטח שזה דבר מבורך".

"הבשורה השנייה זה שלילת הסיוע ההומניטרי מידי חמאס והעברתו לחברות אמריקאיות ששולטות בסיפור הזה – אלה בהחלט צעדים בכיוון הנכון", הסביר אל"מ במיל' נחמה וזעם על כך שעדיין מסופקים מים לחמאס, אחרי שנה ושמונה חודשים של מלחמה.
נחמה הדגיש: "צריך להבין, מזון ותרופות יש לחמאס גם שנה קדימה, מים אין לו יכולת לאגור. ברגע שנסגור את צינור המים – זה הופך את שעון החול להכרעת חמאס. עניין של שבועות בודדים עד שמחבלי חמאס ייצאו עם ידיים למעלה, מבקשים להיכנע".
