accessibility-icon
share-icon
צפו בקטע המלא | צילום: חדשות 14

טל מאיר: "עזה הפכה להיות מלכודת מוות בזמן הפסקת האש"

אפרת ברינר

אפרת ברינר

יב סיון ה'תשפה (08.06.25)

15

6

like

0

dislike

מגישת התוכנית "ישראל הבוקר" טל מאיר הדגישה כי ישראל משלמת מחיר גבוה בעקבות הפסקת האש ברצועת עזה, זאת בעקבות התקרית הקשה בח'אן יונס • לדבריה, "עזה הפכה להיות מלכודת מוות בזמן הפסקת האש" • "יש משמעות ויש מחיר להפסקת אש, אנחנו לאט-לאט מתחילים לגלות אותו", אמרה המגישה


מגישת התוכנית "ישראל הבוקר" טל מאיר התייחסה היום (ראשון) לתקרית הקשה ברצועת עזה ביום שישי אחרון, שבה נהרגו ארבעה לוחמים ונפצעו חמישה חיילים נוספים. לדבריה, מדובר במחיר שישראל משלמת בשל הפסקת האש.

בתוכניתה אמרה מאיר: "עזה ממולכדת. עזה הפכה להיות מלכודת מוות בזמן הפסקת האש, כי המחבלים התארגנו מחדש ומלכדו את השטח שצה"ל כבר עבד בו בעבר. אז יש משמעות ויש מחיר להפסקת אש, אנחנו לאט-לאט מתחילים לגלות אותו".

maximize-image
פעילות כוחותינו ברצועת עזה | קרדיט: דובר צה"ל

המגישה הוסיפה ואמרה: "אז האירוע הזה של הפסקות אש ועסקאות חטופים הוא מאוד מאוד מורכב. אנחנו משלמים עליו מחיר מאוד מאוד כבד". את הדברים אמרה כאמור על התקרית הקשה בח'אן יונס כאשר מטען התפוצץ במבנה וגרם לקריסתו בעוד שכוחותינו היו בתוכו.

עקבו אחרינו גם ב-Google News