מגישת התוכנית "ישראל הבוקר" טל מאיר התייחסה היום (ראשון) לתקרית הקשה ברצועת עזה ביום שישי אחרון, שבה נהרגו ארבעה לוחמים ונפצעו חמישה חיילים נוספים. לדבריה, מדובר במחיר שישראל משלמת בשל הפסקת האש.
בתוכניתה אמרה מאיר: "עזה ממולכדת. עזה הפכה להיות מלכודת מוות בזמן הפסקת האש, כי המחבלים התארגנו מחדש ומלכדו את השטח שצה"ל כבר עבד בו בעבר. אז יש משמעות ויש מחיר להפסקת אש, אנחנו לאט-לאט מתחילים לגלות אותו".

המגישה הוסיפה ואמרה: "אז האירוע הזה של הפסקות אש ועסקאות חטופים הוא מאוד מאוד מורכב. אנחנו משלמים עליו מחיר מאוד מאוד כבד". את הדברים אמרה כאמור על התקרית הקשה בח'אן יונס כאשר מטען התפוצץ במבנה וגרם לקריסתו בעוד שכוחותינו היו בתוכו.
