בניגוד לדיווחים שקריים שהתפרסמו הבוקר (שישי) בכלי תקשורת שונים, לפיהם נגרם נזק לחלון פנורמי בבית המשפט העליון כתוצאה מירי מנשק חם, והניסיונות המקוממים לקשור את הפגנת הימין שנערכה אמש בירושלים לאירוע – במשטרה מבהירים: "לא בוצע ירי לעבר בג"ץ, על אף ניסיונות לקשר את הנזק לחלון למפגיני הימין".
גורם במשטרה מסר ל-C14: "כפי שחשבנו מלכתחילה, לא בוצע ירי לעבר בג"ץ, על אף ניסיונות לקשר את הנזק בחלונות בית המשפט למפגיני הימין".

הגורם הוסיף כי בניגוד לרמיזות ולכותרות שפורסמו: "מפגיני הימין התנהגו למופת, לא עוררו פרובוקציות ולא הפרו סדר בשביל הפגנה אפקטיבית. במשטרה לא ציפו לכזאת כמות מפגינים, ועם זאת הכל עבר כשורה. אנחנו מצפים שכל הפגנה שתאושר על ידנו תנוהל בדיוק כך".
לסיכום אמר: "צר לנו שניסו להכפיש את מפגיני הימין, אך כפי שאמרנו כבר בתחילת האירוע – לא חשבנו שיש קשר בין ההפגנה לנזק, שכאמור לא נגרם מירי".
