accessibility-icon
share-icon
צילום: ערוץ 14

הפטריוטים בקריאה לסגור את גלצ: "האויב לא צריך תחנה צבאית"

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

י סיון ה'תשפה (06.06.25)

16

12

like

0

dislike

במהלך תוכנית "הפטריוטים", התייחס הפאנליסט יותם זימרי לוועדה שמקים שר הביטחון ישראל כ"ץ, ואמר כי "אף אחד לא צריך את הוועדה הזאת" • לדבריו, יש לסגור את גלי צה"ל: "האויב לא צריך תחנה צבאית"


פאנליסט הפטריוטים יותם זימרי התייחס הערב (חמישי) במהלך התוכנית לוועדה שמקים שר הביטחון ישראל כ"ץ שתבחן את תפקוד בג"ץ ואמר כי אף אחד לא צריך את הוועדה הזאת. לדבריו: "האויב לא צריך תחנה צבאית".

איתמר פליישמן פתח את הדיון: "הדבר היחיד שאני אזקוף כאן לזכות השר כ"ץ, זה אם הוא מתכנן באמת מהלך של סגירת התחנה, וכדי שפחות יציקו לו עם הבג״ץ והיועמ״שית, הוא צריך להקים את הוועדה הזאת כדי לעשות ישראבלוף. אני לא אוהב את זה, אבל אני אתן לו את הקרדיט לזה. אבל שלא ימרח, שיסגור את התחנה הזאת. ולא יעבוד עלינו".

maximize-image
יותם זימרי | צילום: חדשות 14

זמרי השיב: לדעתי כ"ץ עושה פה תרגיל, הוא יודע שלא צריך את הוועדה הזאת, אף אחד לא צריך את הוועדה הזאת. ישראל כץ, תקשיב, זה מורשת חשובה. בזמן מלחמה עושים מהפכות – לסגור את גלי צה״ל. איך אני אומר? האויב לא צריך תחנה צבאית".

עקבו אחרינו גם ב-Google News