פאנליסט הפטריוטים יותם זימרי התייחס הערב (חמישי) במהלך התוכנית לוועדה שמקים שר הביטחון ישראל כ"ץ שתבחן את תפקוד בג"ץ ואמר כי אף אחד לא צריך את הוועדה הזאת. לדבריו: "האויב לא צריך תחנה צבאית".
איתמר פליישמן פתח את הדיון: "הדבר היחיד שאני אזקוף כאן לזכות השר כ"ץ, זה אם הוא מתכנן באמת מהלך של סגירת התחנה, וכדי שפחות יציקו לו עם הבג״ץ והיועמ״שית, הוא צריך להקים את הוועדה הזאת כדי לעשות ישראבלוף. אני לא אוהב את זה, אבל אני אתן לו את הקרדיט לזה. אבל שלא ימרח, שיסגור את התחנה הזאת. ולא יעבוד עלינו".

זמרי השיב: לדעתי כ"ץ עושה פה תרגיל, הוא יודע שלא צריך את הוועדה הזאת, אף אחד לא צריך את הוועדה הזאת. ישראל כץ, תקשיב, זה מורשת חשובה. בזמן מלחמה עושים מהפכות – לסגור את גלי צה״ל. איך אני אומר? האויב לא צריך תחנה צבאית".
