מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל החליטה הערב (חמישי) כי יש לתמוך בחוק לפיזור הכנסת. זאת לאור העבודה שאין התקדמות בחוק הגיוס. לדבריהם: "לא ראוי לשבת בממשלה שרודפת בני תורה".
בהודעה נאמר: " לעם היושב בציון בכלל ולציבור החרדי בפרט, החליטו מועצת גדולי התורה, שאין ראוי לשבת בממשלה הנותנת יד לרדיפת עולם התורה, והפרה של סיכומים, ומורה לחברי הכנסת של אגודת ישראל להביא חוק ביולי לפיזור הכנסת".


פגישת נתניהו והחרדים: האם יגיעו להסכמות או ילכו לבחירות?
במקביל לישיבת המועצת, ראש הממשלה בנימין נתניהו – אדלשטיין – החרדים, קיימו ישיבה על מנת לנסות להגיע להסכמות. בפגישה משתתפים גם אריאל אטיאס, נציג ש״ס, ומזכיר הממשלה יוסי פוקס, בניסיון לרבע את המעגל למצוא איכשהו פתרון לסיום המחלוקת.
בנוסף, היועצת המשפטית לממשלה, במאמץ גדול לשפוך שמן למדורה, היא מתארת ישיבה שהתקיימה היום אצלה עם נציגי הצבא, ומודיעה כי כבר בחודש הבא, צה״ל יוציא 50 אלף צווי גיוס וגם ינקוט בתוכנית אכיפה נשכנית נגד סרבני גיוס.
