לאחר ההודעה של דובר צה"ל בערבית: חיל האוויר תקף הערב (חמישי) יעדים של ארגון הטרור חיזבאללה ברובע הדאחייה שבביירות. יעדי התקיפה: תשתיות תת-קרקעיות לייצור כטב״מים שהוקמו בלב אוכלוסייה אזרחית בדאחייה שבביירות.
בהודעת דובר צה"ל המלאה נכתב: "צה״ל עתיד לתקוף בזמן הקרוב מספר תשתיות תת-קרקעיות לייצור כטב״מים שהוקמו בלב אוכלוסייה אזרחית בדאחייה שבביירות.

במקביל להודעת הפינוי: תושבים רבים תועדו הערב כשהם בורחים ממעוז הטרור. פקקים משמעותיים נצפו באזור בכניסה לרובע הדאחייה.
תושבי הדאחייה נמלטים | קרדיט: רשתות ערביות
חרף ההבנות בין ישראל ללבנון, צה״ל זיהה כי היחידה האווירית של ארגון הטרור חיזבאללה (127), פועלת על מנת לייצר אלפים רבים של כטב״מים, בהכוונה ומימון של גורמי טרור איראניים.

לאחר שחיזבאללה ביצע שימוש נרחב בכטב״מים כרכיב מרכזי במתקפותיו על מדינת ישראל, ארגון הטרור פועל להעצים את תעשיית יצור הכטב״מים לקראת המלחמה הבאה עם ישראל.
פעילות זו מהווה הפרה בוטה של ההבנות בין ישראל ללבנון. ארגון הטרור חיזבאללה מייצר אתגרים למדינת לבנון ובכך פוגע ביישום ההבנות. צה״ל יפעל להסרת כל איום על מדינת ישראל ואזרחיה וימנע כל נסיון שיקום של ארגון הטרור חיזבאללה".

שר הביטחון ישראל כ"ץ התייחס לתקיפה ואמר: "רה"מ בנימין נתניהו ואני הנחנו את צה"ל לתקוף הערב ולהשמיד בניינים המשמשים לייצור ואחסון כטב"מים של ארגון הטרור חיזבאללה בלב רובע הדאחייה בביירות.
דיירי הבניינים קיבלו כבר הודעות פינוי. נמשיך לאכוף את כללי הפסקת האש ללא כל פשרות ולא נאפשר לאף גורם לייצר איומים על יישובי הצפון ועל כלל אזרחי מדינת ישראל. אנו רואים בממשלת לבנון כמי שאחראית באופן ישיר למניעת הפרת הפסקת האש וכל פעילות טרור נגד מדינת ישראל"
