accessibility-icon
share-icon
צילום: מתוך "סופשבוע"

ברל'ה קרומבי: "הייתה קדנציה קשה, אבל אנחנו רוצים הישגים"

דין ברנדשטטר

דין ברנדשטטר

ט סיון ה'תשפה (05.06.25)

14

8

like

0

dislike

הפגנת הימין בירושלים: ברל'ה קרומבי ,ממארגני המחאה אמר בריאיון בתוכנית "סופשבוע" כי המטרה בהפגנה היא "לחזק את הממשלה אך אנחנו גם רוצים לדחוף את הממשלה"


הפגנת הימין בירושלים: ברל'ה קרומבי ,ממארגני המחאה, אמר היום (חמישי) בריאיון בתוכנית "סופשבוע" כי המטרה בהפגנה היא גם לחזק את הממשלה, אך גם לדחוף אותה להישגים.

"אני חושב שיש איזושהי תחושה כללית, ולא מדובר על זיני, או שפוסלים לשר התקשורת את האפשרות לבטל את המימון של עיתון הארץ או כל מיני דברים מהסוג הזה", אמר קרומבי, "יש תחושה כללית של חוסר משילות, שהממשלה הזאת מנסה לקדם מהלכים, אבל יש פקידים, יש יצחק עמית, שהוא גם פקיד לצורך העניין, גלי בהרב מיארה, ורונן בר".

"אנחנו רוצים לחזק את הממשלה וגם רוצים לדחוף את הממשלה", הוסיף, "אנחנו אומרים – חבר'ה, אנחנו בחרנו בכם, הייתה קדנציה באמת קשה, מורכבת, רפורמה, מלחמה והכול, אבל אנחנו רוצים הישגים".

הריאיון המלא בראשות הכתבה

עקבו אחרינו גם ב-Google News