accessibility-icon
share-icon
צילום: מתוך "המהדורה המוקדמת"

אל"ם במיל' אלי ג'ינו: "זו מלחמה על הסבלנות"

דין ברנדשטטר

דין ברנדשטטר

ט סיון ה'תשפה (05.06.25)

0

like

0

dislike

ראש מטה חטיבת גבעתי במהלך המלחמה אמר בריאיון ב"מהדורה המוקדמת" הניצחון במלחמה דורש סבלנות ולכן העם נדרש לשנות מעט את האופי שרוצה "הכל כאן ועכשיו" • "אם נמשיך לתת את הלגיטימציה מהעם, והצבא ימשיך לעבוד וייתנו לו את הגב ואת היכולות ואת האמצעים, אנחנו נגיע להישג", הוסיף


אלוף משנה במילואים אלי ג'ינו, ראש מטה חטיבת גבעתי במהלך המלחמה ולשעבר סגן מפקד אוגדה 80, אמר בריאיון היום (חמישי) ב"מהדורה המוקדמת" כי המלחמה הזו היא בין היתר המלחמה על הסבלנות: " מי שתהיה לו יותר – ינצח".

"התפיסה של החמאס והמוסלמים הקיצוניים בעיקר, הם מאמינים בזה שלאורך שנים הם ינצחו, והם מוכנים לסבול בשביל זה. לפעמים אני אומר, אנחנו צריכים ללמוד מהדבר הזה. לא הרבה דברים יש לנו מה ללמוד מהם, אבל הסבלנות משתלמת", הבהיר ראש מטה גבעתי במילואים.

"אם נראה שלנו קשה, להם הרבה הרבה יותר קשה. הם נמצאים במקום אחר לגמרי. כולם רואים את עזה, איך היא נראית. אני מאמין שאם תהיה לנו סבלנות ונמשיך לתת את הלגיטימציה מהעם, והצבא ימשיך לעבוד וייתנו לו את הגב ואת היכולות ואת האמצעים, אנחנו נגיע להישג", המשיך ג'ינו, "רק צריך קצת סבלנות, ושנשנה קצת את האופי שלנו שרוצה הכול כאן ועכשיו. אין מה לעשות, זו מלחמה ארוכה בגלל האויב שנבנה הרבה שנים בצורה מאוד יסודית, וחלק מהמחיר זה המשך שלה. אנחנו ננצח בסוף, אני בטוח בזה".

הריאיון המלא בראשות הכתבה

עקבו אחרינו גם ב-Google News