הבאגר שבו נפל דוד ליבי הי"ד, אזרח עובד צה"ל שנהרג ברצועת עזה, הובא היום (חמישי) למאחז מלאכי השלום והונח לצד קברו, במסגרת אזכרה שנערכה במלאת שבעה ימים לנפילתו.

חבריו של דוד ליבי הי"ד ספדו לו: "נתן את כולו לארץ ישראל"
אליהו ליבמן, אביו של אליקים הי"ד, שנרצח בשבעה באוקטובר ספד לליבי בכאב: "הבאגר שדוד נלחם איתו בעזה להשמיד את הרשע, הובא להיות עם דוד הי"ד בבית החיים".
בס"ד
באזכרה במלאת השבעה, במלאכי השלום של גיבור ישראל דוד ליבי הי"ד.
שעלה בסערה השמימה בלחימה מול אויבי ה'.דוד הצדיק יצא להיות שותף במערכה של עם ישראל מול אויבי ה',
ועלה בגבורה למרומים כמו שאמר אביו הצדיק אליאב הי"ו "בסדר העבודה" עבודת ה' אמיתית של מסירות נפש למען כלל ישראל🇮🇱.… pic.twitter.com/DZCcCuQup7— אליהו ליבמן (@ElyahuLivman) June 5, 2025
לדבריו, "בטוחים שדוד ליבי התותח הי"ד פועל עם כל הכלים בשמים בפני כיסא הכבוד להביא גאולה לעולם. שנזכה לקיים את דברי דוד המלך "ארדפה אויבי ואשמידם ולא אשוב עד כלותם".
בתוך כך, בהלווייתו ספד לו אביו בקול חנוק: "איזה ילד מתוק, מחייך, מרגיע. כמה כאב שקורע את הנשמה והגוף. חיבקתי אותך בפעם הראשונה באמבולנס ליד עופרה, לידה מורכבת בקשה. אני החזקתי בעדינות – קבלנו אותך ל-18 וחצי שנים במתנה".
