accessibility-icon
share-icon
צילום: ללא
צילום: ללא

מצמרר: הכלי שבו נפל דוד ליבי הי"ד בעזה - הונח לצד קברו

רבקה שורק

רבקה שורק

ט סיון ה'תשפה (05.06.25)

28

18

like

3

dislike

במלאת שבוע לנפילתו: הבאגר שבו פעל דוד ליבי הי"ד בעזה הונח לצד קברו במלאכי השלום • אליהו ליבמן, שבנו נרצח ב-7 באוקטובר, ספד לו: "הבאגר שדוד נלחם איתו בעזה להשמיד את הרשע, הובא להיות עם דוד הי"ד בבית החיים"


הבאגר שבו נפל דוד ליבי הי"ד, אזרח עובד צה"ל שנהרג ברצועת עזה, הובא היום (חמישי) למאחז מלאכי השלום והונח לצד קברו, במסגרת אזכרה שנערכה במלאת שבעה ימים לנפילתו.

חבריו של דוד ליבי הי"ד ספדו לו: "נתן את כולו לארץ ישראל"

חבריו של דוד ליבי הי"ד ספדו לו: "נתן את כולו לארץ ישראל"

10
29.05.25|רבקה שורק

אליהו ליבמן, אביו של אליקים הי"ד, שנרצח בשבעה באוקטובר ספד לליבי בכאב: "הבאגר שדוד נלחם איתו בעזה להשמיד את הרשע, הובא להיות עם דוד הי"ד בבית החיים".

לדבריו, "בטוחים שדוד ליבי התותח הי"ד פועל עם כל הכלים בשמים בפני כיסא הכבוד להביא גאולה לעולם. שנזכה לקיים את דברי דוד המלך "ארדפה אויבי ואשמידם ולא אשוב עד כלותם".

בתוך כך, בהלווייתו ספד לו אביו בקול חנוק: "איזה ילד מתוק, מחייך, מרגיע. כמה כאב שקורע את הנשמה והגוף. חיבקתי אותך בפעם הראשונה באמבולנס ליד עופרה, לידה מורכבת בקשה. אני החזקתי בעדינות – קבלנו אותך ל-18 וחצי שנים במתנה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News