שינויים בפעילות קווי התחבורה הציבורית ברחבי הארץ צפויים החל מיום חמישי הקרוב ה-5.6 ועד ליום שני ה-9.6 בעקבות היעדרותם של נהגים רבים בשל החג המוסלמי "עיד אל-אד'חא", הידוע בעברית כחג הקורבן.
בשל כך, צפויים דילולים ושינויים בלוחות הזמנים של קווי התחבורה הציבורית, באזורים שונים בארץ. ממשרד התחבורה יצאה הנחייה לחברות השונות להתקשר ככל הניתן עם חברות קבלניות להפעלת השירות במהלך ימי החג, במטרה לצמצם את הפגיעה בציבור הנוסעים והנוסעות בתחבורה הציבורית.

משרד התחבורה קורא לציבור הנוסעים להתעדכן על כל שינוי במוקדי המידע השונים של המשרד, ובאתרי האינטרנט של המפעילים השונים. כמו כן ניתן לנסוע ברכבת ישראל וברכבות הקלות בירושלים וגוש דן שיפעלו בלוח הזמנים הרגיל.
