בעוד שמצעד הגאווה בירושלים זוכה לאבטחה כבדה וחסימות תנועה נרחבות – להפגנת הימין הגדולה שתתקיים הערב (חמישי) מול בית המשפט העליון, נדמה שמשטרת ישראל כלל לא נערכת.
לפי בדיקה שערכנו באתר האינטרנט הרשמי של המשטרה בו מעדכנים על הפגנות וצעדות, נכון לזמן פרסום הכתבה לא פורסם כל עדכון, התרעה או הודעה לציבור בנוגע להפגנת הימין, זאת בשונה מהודעות על הפגנות אחרות בערים כמו תל אביב והרצליה וכו' שכן הופיעו באתר.

למרות שמאות אוטובוסים צפויים להביא לירושלים משתתפים מהדרום, מהשומרון, מהמרכז, מיהודה ומרחבי הארץ – במשטרה לא הורו על חסימות כבישים, לא הציבו שוטרים בצירים מרכזיים, ולא פרסמו מפת נגישות או הסדרי תנועה לטובת הציבור.

כתבתנו מילן עמר מסרה כי בשיחה עם גורם במשטרה נמסר לה ההסבר הבא: "אין צורך בחסימות, כי הם צמצמו את המקום של ההפגנה". מי שמעוניין להגיע להפגנה יוכל לעשות זאת באמצעות הסעות מאורגנות, בעוד שמי שמגיע ברכב פרטי יתבקש לחנות בחניון הלאום המרוחק יחסית מאזור ההפגנה.
