accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

כוחותינו תקפו מחבל שפעל מתוך חצר בית חולים בעזה

רבקה שורק

רבקה שורק

ט סיון ה'תשפה (05.06.25)

1

2

like

0

dislike

כוחותינו חיסלו מחבל בג'יהאד האיסלאמי שפעל מתוך מתחם פיקוד שהוקם בחצר בית החולים 'אל מעמדאני' בעזה • לדברי צה"ל, "ארגוני הטרור ממשיכים לנצל את בתי החולים לצורכי טרור"


צה"ל תקף לפני זמן קצר (חמישי) באופן ממוקד מחבל בארגון הטרור גא"פ, שפעל במתחם פיקוד ושליטה שהוקם בחצר בית החולים 'אל מעמדאני' במרחב העיר עזה. המתחם שימש את המחבל לתכנון ולהוצאה לפועל של מתווי טרור נגד כוחות ואזרחי מדינת ישראל.

בתוך כך, ארגוני הטרור ברצועה ממשיכים להשתמש בבית החולים עבור צרכי טרור, ניצול ציני ואכזרי של האוכלוסייה האזרחית בבית החולים וסביבתו.

maximize-image
כוחותינו ברצועת עזה | צילום: דובר צה"ל

טרם התקיפה ננקטו צעדים על מנת לצמצם את הסיכוי לפגיעה באזרחים, לרבות שימוש בחימוש מדויק, תצפיות מהאוויר ומידע מודיעני נוסף. צה"ל ימשיך לפעול בעוצמה נגד ארגוני הטרור ברצועה להסיר כל איום על אזרחי מדינת ישראל.

עקבו אחרינו גם ב-Google News