הפשיעה משתוללת במחוז צפון תחת פיקודו של ניצב מאיר אליהו: משטרת ישראל פתחה היום (חמישי) בחקירת אירוע ירי לעבר תושב שפרעם בן 55 שנורה בחצר ביתו על ידי אלמונים. כתוצאה מהירי נפגע הקורבן במצב קשה ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית רמב"ם בחיפה.
הקורבן נורה בחצר ביתו על ידי אלמונים. השוטרים הוזנקו למקום האירוע, החלו בסריקות לאיתור חשודים בירי בליווי מסוק ופתחו בחקירת נסיבות המקרה. הרקע לאירוע פלילי והנסיבות בבדיקה.

מדוברות רמב"ם נמסר כי "אל חדר ההלם ברמב"ם הובא לפני זמן קצר גבר כבן 55 שנפגע מירי בשפרעם. הוא סובל מפציעות ירי בפלג גופו העליון, מצבו מוגדר קשה. יוצא כעת להמשך אבחון ב-CT לאחריה יוחלט על המשך טיפול".
אתמול, פרסמנו כי לפי נתוני הלמ"ס ומשרד החקלאות בשנת 2024 נרשמה עלייה חדה ב-43% לעומת 2023 בכמות התיקים שנפתחו באשר לפשיעה החקלאית. מדובר ב-1,032 תיקים שנפתחו על פשיעה חקלאית – גניבת ציוד, קטיף בלתי חוקי, השחתת יבול וחדירה לשטחים פרטיים. הדבר מעיד על אוזלת היד של משטרת ישראל ומ"ב בעניין.

גם בנושא זה, העלייה החדה בנתונים מצביעה כי במשטרת ישראל במחוז הצפון בפיקודו של ניצב מאיר אליהו אין שליטה ומשילות על הפשיעה החקלאית ברחבי הצפון והחקלאים סובלים מאוד. חקלאי מגיע להגיש תלונה ומבעד לחלון רואה את הגנב משתחרר מתחנה המשטרה.
מוקדם יותר דיווחנו כי נער בן 16 פונה היום לבית החולים סורוקה, תוך כדי פעולות החייאה לאחר שנפצע באורח אנוש באירוע ירי בערערה שבנגב, אולם בבי"ח נאלצו לקבוע את מותו. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה סכסוך משפחתי ונקמת דם, זאת על פי המשטרה.
