חברת הכנסת טלי גוטליב התייחסה היום (רביעי) בריאיון לדנה ורון למשבר הפוליטי סביב חוק גיוס החרדים: "אני לא מסכימה עם מילה שכתוב שם בחוק – ההצעות של יולי לסנקציות הן הזויות", תקפה גוטליב, "אני רוצה לראות שהיו מטילים סנקציות, חצי מהסנקציות האלה, על בני מיעוטים מיפו – כל תל אביב הייתה עומדת בהפגנה".
"עמדתי האישית, כידוע, גיוס לכולם", הבהירה ח"כ גוטליב, "אבל אני לא מנהלת את המדינה הזאת, ולא כל החוכמה נמצאת בידיים שלי, ובשיטת המשטר שאנחנו מנהלים כאן אנחנו תלויים ומתחשבים במפלגות הצד. ולכן, כפי שדיברתי היום עם גפני, אני מבינה את הכעס שלהם, אבל עם כל הכבוד, הצעתי לשנות נוסח, הצעתי לתקן את החוק בלי סנקציות, הצעתי הצעות רבות".

גוטליב ביקרה את ראשי מפלגת דגל התורה: "הם חשבו שהחוק יעבור בוועדת חוץ וביטחון. יולי אדלשטיין הזמין לוועדת חוץ וביטחון את אנשי אחים לנשק. מישהו מוכן להסביר לי למה אני צריכה לשמוע את אחים לנשק בוועדת חוץ וביטחון, כשכל המטרה של האופוזיציה זה לחדל את הממשלה?"
"אנחנו במלחמה", הוסיפה ח"כ גוטליב, "דגל התורה חייב, גם הוא, כמו כל מפלגה, להחזיר למדינה הזאת את החוסן שלה, את הביטחון ואת כוח ההרתעה. ולכן שאף אחד לא ימצמץ לי פה על משהו שיערער את עוצמתם ואת חוסנם של הלוחמים. אני לא עובדת אצל האופוזיציה אבל גם לא רומסת את הערכים שלי".
