ההתחממות בצפון: לאחר הירי אמש לדרום רמת הגולן, אנחנו מפרסמים כי היום (רביעי) לפנות בוקר זוהה כלי טיס עוין במרחב הר דב. הכוחות בשטח עודכנו לנקוט באמצעי זהירות. דוברת פצ"ן אמרה כי "בודקים את הדיווח".
ממידע שהגיע לידי חדשות 14 מצביע כי באזור השעה 03:35 לפנות בוקר, כוחותינו בגזרת הר דב קיבלו התרעה על כלי טיס עוין במרחב ועליהם לנקוט באמצעי זהירות לפי הפקודות. לאחר זמן קצר, הכוננות ירדה והלוחמים חזרו לשגרה. יש לציין כי על אף ההתרעה שירדה לכוחות בשטח על איום אווירי במרחב הר דב – בדובר צה"ל הכחישו וטענו: "לא מוכר האירוע".

שר הביטחון הטורקי חושף: מתנהל משא ומתן בין סוריה לישראל
בתוך כך, שר הביטחון הטורקי יאסר גולר טען כי מתנהלות שיחות בין טורקיה לישראל כדי למנוע תקריות צבאיות בסוריה. הדבר מגיע לאחר שאתמול שוגר לראשונה מאז נפילת משטר אסד טיל לעבר שטח ישראל, ובעקבותיו ישראל תקפה בסוריה.
לדבריו, טורקיה וישראל מנהלות מו"מ להפסקת "הסכסוך". הוא ציין כי טורקיה מאמנת ומייעצת לכוחות המזוינים של סוריה: "התחלנו לספק שירותי אימונים וייעוץ צבאיים, תוך נקיטת צעדים להגדלת יכולת ההגנה של סוריה", והוסיף כי אין לטורקיה כוונה לסגת בקרוב משטח המדינה.
