גורם אמריקני מסר היום (רביעי) ל"וול סטריט ג'ורנל" כי ארצות הברית העריכה שאיראן תדחה את ההצעה להסכם גרעין והוסיף: "עדיין קיים סיכוי לסבב משא ומתן נוסף בסוף השבוע".
בתוך כך, איראן וארצות הברית קיימו עד כה חמישה סבבים של שיחות גרעין, אך הצדדים נתקלו בקשיים בעקבות הדרישה האמריקנית שטהראן תוותר לחלוטין על ההעשרה.

מוקדם יותר היום, המנהיג העליון של הרפובליקה האסלאמית עלי חמינאי הביע את התנגדותו להצעה לעסקת גרעין של ארצות הברית, והדגיש כי היא "נוגדת ב-100% את עיקרון הכוח שלנו".
לדבריו, הדרישה מנוגדת לאינטרס האיראני, שכן איראן לא תוותר על יכולת העשרת האורניום – והבהיר כי ללא יכולת זו, תוכנית הגרעין של איראן תהיה "חסרת ערך": "מי אתם שתגידו לטהראן אם היא יכולה שיהיה לה תוכנית גרעין או לא?", פנה לארצות הברית.
