דור שחר, תושב רצועת עזה לשעבר שהתגייר, טען היום (רביעי) בתוכנית "האולפן הפתוח" כי לא הופתע מטבח השבעה באוקטובר – אלא מהתגובה של ישראל: "היינו אמורים לתקוף באותו יום, בשבעה באוקטובר. היו כבר כל החטופים שלנו בארץ, כל המחבלים היינו מחסלים אותם, והיינו חוסכים את הדם של החיילים שלנו – מעל 800 חיילים".
לדברי שחר, 99 אחוז מתושבי הרצועה הם מחבלים: "אם זה לא פתח, אז זה ג'יהאד אסלאמי. אם לא ג'יהאד אסלאמי, אז חמאס – כולם אותו דבר. עזה זה מקום של גיהינום. צמאים לדם, לחתוך ראש של תינוק או יד, הם נהנים מזה. אני הייתי בכלא הפלשתיני שם חצי שנה על זה שרציתי להיות יהודי. אני יודע בדיוק מה החטופים עוברים – חייבים להשמיד את עזה".

שחר תהה מדוע עד עכשיו "מדינת ישראל לא תוקפת כמו שצריך" ומתנהגת כאילו יש חפים מפשע ברצועה: "פגשתי חיילים שיצאו מעזה, כל רגע נכנסים ויוצאים, אומרים נכנסים ולא עושים את העבודה, מחכים לפקודה. אין שום פקודה, יש חיילים שנופלים. אז עם כל הכבוד, יש חיל אוויר, יכול לעשות הרבה יותר ולתקוף. למה החיילים צריכים לעמוד שם סתם?"
עוד חשף שחר כי את עיר המנהרות ברצועת עזה החלו לחפור כבר לפני 40 שנה וסיכם: "לא מדובר בימין ולא שמאל, לא אשכנזים, לא ספרדים, לא דתיים, לא חילונים. אתה יהודי – דינך מוות. אלו שנטבחו בעוטף עזה, הם תמכו במדינת פלשתינית ועזרו להם בעבודה, ונתנו להם כסף ולקחו אותם לבית החולים בישראל".
