accessibility-icon
share-icon
צילום: משה שי, פלאש 90
צילום: משה שי, פלאש 90

כשהלוחמים מחרפים את חייהם: מיצג אנטי-ישראלי נערך באונ' ת"א

רבקה שורק

רבקה שורק

ח סיון ה'תשפה (04.06.25)

8

1

like

1

dislike

סטודנטים באוניברסיטת תל־אביב קיימו מיצג שבו שכבו על הקרקע כגופות, במחאה על פעילות צה"ל ברצועת עזה, וקראו "די להרג" • מאוניברסיטת תל אביב נמסר: "מדובר ביוזמה פרטית של אנשים"


באוניברסיטת תל-אביב נערך אתמול (רביעי) מיצג אנטי ישראלי בו הסטודנטים נשכבו על הרצפה כמדמים גופות במטרה להדגיש את "ההרג המתרחש ברצועת עזה", על ידי חיילי צה"ל הגיבורים.

זאת בזמן שלוחמינו מחרפים את חייהם ברצועה ורק הבוקר התבשרנו על נפילתו של רס"ר במיל' אלון פרקס, מכברי, לוחם בגדוד הסיור 6646, עוצבת 'שועלי מרום', שנהרג בהתקלות עם מחבלים בצפון רצועת עזה.

כזכור, בחודש שעבר התקיימה הפגנת זיכרון ל"נכבה" באוניברסיטה.  סטודנטים תומכי טרור הניפו שלטים אנטי-ישראלים, בהם: "סטודנטים נגד רצח עם" ו"לא להרעבה".

התאים הציוניים באוניברסיטה לא עמדו מנגד והפגינו מול ציון הנכבה בכניסה לאוניברסיטה: "נכבה חרטא – עם ישראל חי וינצח את אויביו. מי שלא מכיר בישראל לא יכול ללמוד על חשבון משלם המיסים!", נמסר מ"אם תרצו".

מאוניברסיטת תל אביב נמסר: מדובר ביוזמה פרטית של אנשים. ולא באירוע או יוזמה אוניברסיטאית.

עקבו אחרינו גם ב-Google News