במהלך התוכנית "ישראל הבוקר" התקיים היום (רביעי) דיון ער בפאנל בנושא האמירות שהוקראו בשידור מבזק החדשות של גלי צה"ל לפיהן חטופים נהרגו בעקבות הלחץ הצבאי.
בשידור נטען כי: "לפחות 41 חטופים נהרגו או נרצחו כתוצאה מהלחץ הצבאי ועשרות שורדי שבי העידו כי נפגעו ומצבם הורע בשל הלחימה". חברי הפאנל התרעמו על האמירות ואמרו כי הן פוגעות במורל הלוחמים.
המגישה טל מאיר אמרה: "בבית של החיילים, פחות מחזקים את המורל של החיילים, מורידים להם את המורל כשהם נלחמים בעומק השטח". עו"ד פרץ רצון טען כי יש לסגור את התחנה: "למה שר הביטחון לא סוגר אותה? אני שומע בדרך את אחד המגישים ותוהה – זה אל-ג'זירה? זה גלי צה"ל-אלג'זירה, צריך לסגור אותו". חבר מועצת העיר בני ברק יעקב וידר טען לעומתו כי יש להפריט אותה.
הקטע המלא בראשות הכתבה
