accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

לאחר השיגורים לגולן: צה"ל תקף יעדים של המשטר הסורי

אפרת ברינר

אפרת ברינר

ח סיון ה'תשפה (04.06.25)

2

2

like

1

dislike

תקיפה זו הייתה הראשונה מזה זמן רב, לאחר ששוגרו שתי רקטות משטח סוריה • צה"ל הטיל את האחריות לשיגור שתי הרקטות בגולן על המשטר הסורי שלדבריו "ימשיך לשאת בתוצאות כל עוד הפעילות העוינת תימשך משטחו. צה"ל יפעל אל מול כל איום נגד מדינת ישראל"


צה"ל עדכן כי תקף אמש (שלישי) באמצעות מטוסי קרב, אמצעי לחימה של המשטר הסורי בדרום סוריה, זאת בעקבות השיגורים לשטח המדינה: "המשטר הסורי אחראי על המתרחש בסוריה וימשיך לשאת בתוצאות כל עוד הפעילות העוינת תימשך משטחו. צה"ל יפעל אל מול כל איום נגד מדינת ישראל".

maximize-image
טנק צה"לי בגבול בגולן | קרדיט: דובר צה"ל

תקיפה זו הייתה הראשונה מזה זמן רב, לאחר ששוגרו שתי רקטות משטח סוריה, שנפלו בשטח פתוח ברמת הגולן. מיד לאחר השיגורים, כוחותינו החלו להגיב באש ארטילרית לכיוון סוריה. בתיעודים שהפיצה משטרת ישראל ניתן לראות את אחת הרקטות שנורו מכיוון סוריה, לאחר שנחתה בשטח פתוח באזור רמת הגולן.

עקבו אחרינו גם ב-Google News