צה"ל עדכן כי תקף אמש (שלישי) באמצעות מטוסי קרב, אמצעי לחימה של המשטר הסורי בדרום סוריה, זאת בעקבות השיגורים לשטח המדינה: "המשטר הסורי אחראי על המתרחש בסוריה וימשיך לשאת בתוצאות כל עוד הפעילות העוינת תימשך משטחו. צה"ל יפעל אל מול כל איום נגד מדינת ישראל".

תקיפה זו הייתה הראשונה מזה זמן רב, לאחר ששוגרו שתי רקטות משטח סוריה, שנפלו בשטח פתוח ברמת הגולן. מיד לאחר השיגורים, כוחותינו החלו להגיב באש ארטילרית לכיוון סוריה. בתיעודים שהפיצה משטרת ישראל ניתן לראות את אחת הרקטות שנורו מכיוון סוריה, לאחר שנחתה בשטח פתוח באזור רמת הגולן.
