פאנליסט הפטריוטים איתמר פליישמן הביע הערב (שלישי) עמדה נחרצת בנוגע למצב החטופים והמשא ומתן עם חמאס. לדבריו, הזמן פועל נגד ישראל, ויש לנקוט בגישה אגרסיבית יותר כדי להבטיח את שחרור החטופים בהקדם האפשרי. •
"אנחנו רוצים את האגרסיביות הכי מקסימלית שאפשר, כדי שנוכל לקבל את החטופים שלנו חזרה ולהשלים את המשימה גם מול חמאס", אמר. וקרא לשינוי מהותי במדיניות המשא ומתן: "צריך להחליף דיסקט".
פליישמן טען כי לדעתו ישראל לא צריכה יותר "לנסוע לקטאר לדבר על פעימות" אלא אם החמאס יקבל את הצעת וויטקוף, לה ישראל כבר הסכימה. הוא הוסיף אם הצעה זו לא תתקבל – המשא ומתן צריך להיות על כל החטופים, ולהתקיים תחת אש.
"אתם רוצים לדבר על כל החטופים תחת אש? מצוין. אנחנו לא מפסיקים לירות לרגע", המשיך, "אתה לא יכול לתת לאויב את היכולת לעצור את מכונת המלחמה שלך בכל רגע אפשרי. מכאן והלאה זה לא יכול להימשך".
