accessibility-icon
share-icon
צילום: מתוך חדשות 14

טל מאיר על המשט של גרטה: מנסה להחזיר לעצמה את הלהט התקשורתי

דביר כהן

דביר כהן

ז סיון ה'תשפה (03.06.25)

6

0

like

0

dislike

מגישת התוכנית "ישראל הבוקר", טל מאיר, התייחסה ליציאתה של פעילת האקלים גרטה תונברג במשט 'לשבירת המצור בעזה': "היא מנסה להסתמך על הכותרות האלה שיחזירו לה את הלהט התקשורתי" • גם הסנטור לינדזי גרהאם הגיב: "מקווה שגרטה והחברים שלה יודעים לשחות"


טל מאיר, מגישת התוכנית "ישראל הבוקר", התייחסה היום (שלישי) ליציאתה של פעילת האקלים גרטה תונברג במשט 'לשבירת המצור בעזה': "היא לא קיבלה מספיק כותרות, אז עכשיו היא מנסה להסתמך על הכותרות האלה שיחזירו לה את הלהט התקשורתי".

גם הסנטור הרפובליקני הפרו ישראלי לינדזי גרהאם התייחס למשט אליו יצאה השבדית הפרו פלשתינית בת ה-22, ועקץ בפוסט שפרסם ברשת ה-X: "מקווה שגרטה והחברים שלה יודעים לשחות".


כזכור, ביום ראשון יצאה ההפלגה מנמל קטניה שבאיטליה כשלטענת המארגנים, המטרה היא "לשבור את הסגר הימי" על עזה. מלבד גרטה, משתתף בהפלגה גם שחקן הסדרה "משחקי הכס" ליאם קנינגהם וחברת הפרלמנט האירופי רימה חסן.

עקבו אחרינו גם ב-Google News